czwartek, 24 stycznia 2019

Unia Europejska na horyzoncie promocji

Samorząd radził sobie z zadaniami dotyczącymi promocji różnie, bo i Salomon z pustego nie naleje... , a pieniądze zawsze były potrzebne bardziej na "ważniejsze" cele jak np.: oświata, sport i kultura. Decydenci zauważyli jednak potrzebę "promocji"  przedwyborczej i wyborczej stąd hojnie zaczęto inwestować przed wyborami w materiały promocyjne, a najlepiej w ich "dodruki"... bo kto sprawdzi jaki nakład trafił do samorządowych magazynów, nikt się przecież jeszcze z rozdawania nie rozliczał, a ulotki wyborcze kosztowały....
Wtedy jeszcze profesjonalizacją promocji samorządowej szeroko rozumiana branża reklamy i mediów się nie interesowała. Udawało się co prawda zainteresować poszczególne osoby i media. Dlatego w 2002 roku, w  Kłodzku zorganizowano I Forum Wydziałów Promocji Starostw Powiatowych Kłodzko/Lądek Zdrój 2002 , a we Wrocławiu Ogólnopolskiego Forum Promocji dla JST i branży reklamowej - Wrocław 2003 w którym prelegentami byli: Paweł Kastory /Corporate Profiles/, Mateusz Zmyślony /Eskadra/, Grzegorz Kiszluk /Brief/, Gerard Abramczyk /Polskie Stowarzyszenie PR/, Tadeusz II Piotr Górski/Totem - Grupa A5/, Leszek Stafiej, Wojciech Sikorski,
Stąd powstała inicjatywa Grzegorza Kiszluka - Brief for Poland. Zaczęto szukać wspólnej płaszczyzny działań, licząc, że pojawią się na te działania pieniądze..., które przyszły wraz ze środkami UE.

Brak komentarzy: